top of page

מדיניות החזרות

 2.1. לקוחות האתר רשאים להחזיר מוצרים שרכשו תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

2.2. כדי להחזיר מוצר יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 02-6429922 או לשלוח בקשה בכתב לכתובת המייל

l026429922@gmail.com. 2.3. המוצר המוחזר חייב להיות באריזתו המקורית, שלם ובמצב תקין. יש לצרף את חשבונית הקנייה המקורית.

2.4. הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר בחזרה לחברה, אלא אם המוצר פגום, לא תקין או לא תואם את הזמנת הלקוח.

2.5. כדי להחזיר את המוצר יש לשלוח אותו בדואר רשום או בשירות שליחויות מהימן לכתובת: יחזקאל 52, ירושלים, בתיאום מראש מול שירות הלקוחות.

2.6. ההחזר הכספי ללקוח יבוצע תוך 14 ימים מהיום שבו התקבל המוצר במחסני החברה.

2.7. סכום ההחזר יהיה שווה לסכום ששולם עבור המוצר, בניכוי דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ (הנמוך מביניהם), למעט במקרה של פגם או אי התאמה במוצר.

2.8. ההחזר יבוצע באמצעי התשלום המקורי.

2.9. לא ניתן להחזיר מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח או בהתאמה אישית, כגון מוצרים עם הדפסה/רקמה של שם הלקוח, מוצרים שעברו התאמה למידותיו, או מוצרי מזון בייצור מיוחד.

2.10. במקרה של קבלת מוצר פגום, שבור או לא תקין, או אספקה של מוצר שגוי (השונה מהמוצר שהוזמן), הלקוח זכאי להחזיר את המוצר ללא דמי ביטול, ולקבל מוצר חליפי או החזר כספי מלא. במקרה כזה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות מיד לאחר גילוי הבעיה.

Mission

This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.

Vision

This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.

bottom of page